|
Od 2
stycznia 2017 roku zmieniają się zasady funkcjonowania stołówki szkolnej.
Na stronie internetowej szkoły w zakładce stołówka znajdą Państwo aktualny
jadłospis oraz wysokość opłaty za obiady w danym miesiącu. Przypominamy, że
należność za obiady musi być uregulowana do 15 dnia miesiąca, którego
dotyczy spożywanie obiadów. W przeciwnym razie będziemy musieli naliczyć
ustawowe odsetki za zwłokę. Opłaty za obiady można również regulować
bezpośredni na konto szkoły. W przelewie podajemy imię, nazwisko osoby
wpłacającej, a w uwagach imię ucznia, m-c którego dotyczy wpłata oraz czego
dotyczy wpłata np.
Wpłacający: Kowalski Jan, w uwagach Marysia – 54,00 zł za obiady za m-c
styczeń 2017.
Poniżej podajemy nr konta:
29 8410 1026 2003 0202 0800 0001
W przypadku niedopełnienia wpłaty, będziemy zmuszeni naliczyć odsetki. Jeżeli z jakiegoś powodu nie ma ucznia w szkole, należy ten fakt zgłosić osobiście lub telefonicznie u Pani Iwony Chmielarczyk bądź w sekretariacie szkoły wówczas możemy zastosować odpis i ewentualnie odliczyć obiad.
Istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania obiadów przez MGOPS. Wówczas należy złożyć wniosek z podaniem dochodów netto za m-c poprzedzający złożenie wniosku. Bliższych informacji udziela MGOPS.
OGŁOSZENIA
1.Odpłatność za obiady w m-cu lutym 2018 r. wynosi:
Uczniowie – 30,00 zł.
Pracownicy – 64,80 zł.
N-le – 60,00 zł.
2.Przypominamy, że wpłat należy dokonywać za cały m-c z góry, nie później niż do 15-stego danego miesiąca w księgowości u P. I. Chmielarczyk do godz. 13.00 lub na konto szkoły – nr konta 29 8410 1026 2003 0202 0800 0001
3.Prosimy o terminowe dokonywanie wpłat.
4.W przypadku nieobecności ucznia na obiedzie ( choroba, wyjazd, itp.) należy ten fakt zgłosić nie później niż do godz.9.00 danego dnia w sekretariacie szkoły bądź u intendenta. W przeciwnym wypadku odpis z obiadu nie będzie zastosowany.
5. W przypadku niedopełnienia zapłaty w terminie naliczamy ustawowe odsetki, a jeżeli opłata nie zostanie uiszczona do końca bieżącego m-ca uczeń zostaje wykreślony z listy osób korzystających ze stołówki.
6. Od 1 września 2017 r. wszedł w życie nowy Regulamin Stołówki Szkolnej. Prosimy rodziców o zapoznanie się z jego treścią ( strona internetowa szkoły ).
Regulamin stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Zdunach
Copyright © 2014 ZS ZDUNY